Новини, Новини бізнесу

Федеральна антимонопольна служба Росії підтримала Інтерпайп

Федеральна антимонопольна служба Росії (ФАС) виступила проти повернення антидемпінгового мита в 34,22% на залізничні колеса українського виробника “Інтерпайп”. Про це повідомляє російський ресурс “РЖД Партнер” з посиланням на лист керівника ФАС Ігоря Артем’єва міністру економічного розвитку РФ Максиму Решетнікову.

У листі йдеться про те, що умовах дефіциту залізничних коліс продукція “Інтерпайпу” була альтернативою для російських споживачів, а поставки українських сталевих суцільнокатаних коліс були додатковим джерелом задоволення потреби внутрішнього ринку. При цьому, за інформацією ФАС, ознаки завищення цін на колеса “Інтерпайпу” щодо російських виробників були відсутні. Таким чином, ідеться в документі, поставки на територію РФ українських коліс під час скасування мита не завдали шкоди галузі російської економіки.

Артем’єв в листі зазначає, що в 2020 році прогнозується зниження рівня попиту на сталеві суцільнокатані колеса. Поновлення дії мита може призвести до підтримки ціни російських виробників на високому рівні, а це негативно вплине на стан конкуренції на ринку.

Зазначимо, що мита на сталеві колеса з України були вперше введені Євразійською економічною комісією у квітні 2018 року через звернення російських виробників коліс — Виксунського метзаводу (ВМЗ) і Нижньотагильского меткомбінату (НТМК).

У липні 2019 року на тлі гострого дефіциту коліс, який змусив російських залізничників ввозити їх з Китаю, ЄЕК тимчасово зупинила дію ввізного мита проти Інтерпайпу до 1 червня. Тепер ЄЕК, так само як і Мінтранс і ВАТ РЖД, вирішили, що ситуація змінилася(дефіцит змінився профіцитом) і подальше призупинення дії мита недоцільно. Проти такого рішення виступили залізничні оператори, аргументом яких було те, що ціни на суцільнокатані колеса до сих пір істотно не знизилися: залізничні колеса і раніше втричі дорожчі, ніж в 2015 році.

Читайте також