Новини, Укрзалізниця

Договір про допуск приватних локомотивів до роботи на залізниці має бути узгоджений до кінця вересня

До кінця вересня має бути узгоджений договір про допуск приватних локомотивів до роботи на залізниці, навіть попри відсутність прогресу в прийнятті нового закону “Про залізничний транспорт України”. Про це заявив Міністр інфраструктури Владислав Криклій на круглому столі “Зміни руху: Реформа транспортної інфраструктури в Україні”.

“Питання з узгодженням договору про допуск приватних локомотивів має бути вирішено до кінця вересня. Таке завдання поставлено перед Укрзалізницею. Цей проєкт є вкрай важливим та очікуваним для бізнесу протягом останніх років. Завдяки йому ще до набрання чинності закону “Про залізничний транспорт”, ми зможемо дослідити, як функціонує ринок у зовсім інших умовах – за наявності одразу кількох перевізників. Відпрацюємо технічні та інші особливості в реалізації доступу до залізничної інфраструктури, визначимо можливі ризики в організації безпеки руху під час експлуатації приватних локомотивів”, – наголосив Криклій

Також Міністр інфраструктури відзначив, що основні завдання, які наразі стоять перед очільником Укрзалізниці Володимиром Жмаком — зробити Укрзалізницю прибутковою до кінця року та чимшвидше повернути повний робочий день для працівників. Одним із пріоритетних завданнь також є і анбандлінг Укрзалізниці і щоб його провести треба в першу чергу розібратися із розподілом видатків компанії.

Нагадаємо, Українська локомотивобудівна компанія, яка є першим учасником експерименту з впровадження приватної тяги, розраховує запустити свої локомотиви на колії Укрзалізниці не пізніше як за місяць, щонайбільше – за два.

 

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також