До кінця вересня має бути узгоджений договір про допуск приватних локомотивів до роботи на залізниці, навіть попри відсутність прогресу в прийнятті нового закону “Про залізничний транспорт України”. Про це заявив Міністр інфраструктури Владислав Криклій на круглому столі “Зміни руху: Реформа транспортної інфраструктури в Україні”.
“Питання з узгодженням договору про допуск приватних локомотивів має бути вирішено до кінця вересня. Таке завдання поставлено перед Укрзалізницею. Цей проєкт є вкрай важливим та очікуваним для бізнесу протягом останніх років. Завдяки йому ще до набрання чинності закону “Про залізничний транспорт”, ми зможемо дослідити, як функціонує ринок у зовсім інших умовах – за наявності одразу кількох перевізників. Відпрацюємо технічні та інші особливості в реалізації доступу до залізничної інфраструктури, визначимо можливі ризики в організації безпеки руху під час експлуатації приватних локомотивів”, – наголосив Криклій
Також Міністр інфраструктури відзначив, що основні завдання, які наразі стоять перед очільником Укрзалізниці Володимиром Жмаком — зробити Укрзалізницю прибутковою до кінця року та чимшвидше повернути повний робочий день для працівників. Одним із пріоритетних завданнь також є і анбандлінг Укрзалізниці і щоб його провести треба в першу чергу розібратися із розподілом видатків компанії.
Нагадаємо, Українська локомотивобудівна компанія, яка є першим учасником експерименту з впровадження приватної тяги, розраховує запустити свої локомотиви на колії Укрзалізниці не пізніше як за місяць, щонайбільше – за два.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики