Латвійська національна залізниця Latvijas dzelzceļš повідомила про перехід на нову бізнес-модель і про масштабні плани розвитку пасажирської інфраструктури. Про це йдеться на офіційному сайті компанії.
Згідно з повідомленням, Латвійська залізниця здатна забезпечувати пропуск до 73 млн тонн вантажів на рік, однак через кризу попит на послуги впав. Тому місцева залізниця переглянула пріоритети напрямків діяльності й оголосила про перехід на нову бізнес-модель.
Так, обсяг вантажних перевезень у 2019 році впав до історичного мінімуму, що істотно скоротило доходи підприємства та погіршило фінансову ситуацію залізниці.
З огляду на те, що подібні тенденції вантажних перевезень продовжилися й у першому півріччі 2020 року та з урахуванням наявних геополітичних тенденцій, у Latvijas dzelzceļš немає підстав вважати, що обсяги перевезення вугілля й нафтопродуктів відновляться до оптимальних показників.
У ході розробки нової бізнес-моделі LDz проводила аналіз бізнес-моделей залізничних підприємств інших країн, а також консультувалася з міжнародними партнерами, представниками латвійських портів і терміналів, які спільно із залізницею утворюють Латвійський транспортний коридор і зацікавлені в його ефективній і конкурентоспроможній діяльності.
Згідно з новою бізнес-моделлю, компанія планує збільшити спектр послуг, аби перетворитися на повноцінного постачальника логістичних послуг.
Крім цього, на залізниці оголосили про плани модернізувати 48 станцій. У результаті проєкту буде повністю модернізована пасажирська інфраструктура на електрифікованих лініях Рига – Тукумс-2, Рига – Скулте, Рига — Крустпілс і Рига — Єлгава. Під час реалізації проєкту будуть побудовані й нові пасажирські станції.
Уже в найближчі тижні буде оголошено тендер на проєктування й будівництво. Планується, що модернізація цих станцій завершиться до кінця 2023 року.
Нагадаємо, раніше литовська залізниця провела “патріотичний” ребрендинг на честь свого 101-річчя.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики