Фінська влада надала дозвіл лише на один варіант будівництва тунелю, а саме під Гельсінкі. Це робить проєкт більш важким у реалізації й на думку проєктанта затягне старт будівельних робіт на 6 років, повідомляє railjournal.com.
Загалом планується побудувати 100-кілометровий високошвидкісний залізничний тунель між Фінляндією та Естонією. Куратор проєкту Finestbay Area Development мав декілька варіантів початку тунелю з фінської сторони, але влада узгодила лише варіант з прокладенням лінії під Гельсінкі.
Новий тунель стане другим, після Гельсінкі — Тампере, під фінською столицею. У компанії вважають, що він буде виконувати роль метро й дублювати маршрут свого попередника, а отже буде економічно невигідним.
Також наголошують, що це потребує додаткових геологічних робіт, проте у компанії запевняють, що мова про відмову від намірів будівництва тунелю не йде. Проте вже готують оскаржити рішення влади в суді.
Загалом вартість проєкту оцінюється у 15-20 млрд євро. Після його реалізації час поїздки між столицями двох країн має скоротитися з 2 годин на поромі до 20 хвилин поїздом. Крім цього, тунель має з’єднати Фінляндію із Rail Baltica, що з’єднає три країни Балтії з Польщею та Західною Європою.
Нагадаємо, в Австрії завершили прокладання 33-кілометрового залізничного тунелю. Його будували 18 років, а вартість спорудження становить 5,4 млрд євро.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики