Олександр Ткачук: Основна причина зменшення обсягів перевезень — неспроможність залізниці задовольнити попит на них.
Новини, Перевезення

Бізнес забронював в УЗ 5,5 тис. вагонів за довгостроковими договорами

За довгостроковими договорами на вантажоперевезення, вантажовідправники забронювали в Укрзалізниці 4700 вагоновідправок зерновозами і 800 вагоновідправок піввагонами. Про це повідомляє на своїй сторінці у Facebook в.о. члена правління УЗ Роман Веприцький

«Перевезення вантажів із фіксованими обсягом і строками АТ «Укрзалізниця» запропонувала вантажовідправникам 3 300 вагонів зерновозів і 8800 піввагонів. Про зворотний зв’язок у цифрах. Отже, надійшли заявки: по зерновозах на 4700 вагоновідправок (період 9-12 місяців), по піввагонах на 800 вагоновідправок (період 12 місяців)», – повідомив Веприцький.

Таким чином, спостерігається перевищення з боку бізнесу виділеного ліміту на зерновози та низький попит на запропонований обсяг по піввагонах. Веприцький також повідомив, що представники бізнес-спільноти висловили свою зацікавленість в подальшому збільшенні кількості зерновозів, які будуть використовуватися в межах пілотного проєкту.

«У результаті АТ «Укрзалізниця» отримала гарантоване перевезення вантажів у своїх вагонах, а вантажовідправники – вагони за ставкою значно нижчою від поточної базової», – резюмував він.

Нагадаємо, раніше у філії заявляли, що бізнес забронював 80% зерновозів та 10% піввагонів, які були виділені під довгострокові контракти. Проте 25 червня УЗ продовжила термін приймання замовлень щодо отримання цієї послуги (на перевезення з узгодженими строками та обсягами) з липня поточного року.

Загалом же перші довгострокові контракти були введені в дію 12 червня цього року. Суть послуги: при замовленні від 200 вагонів (зерновозів або піввагонів) на місяць на термін від 9 до 12 місяців вантажовідправник отримує фіксований тариф використання вагона.

Читайте також