Читати далі
Back on Track, Новини, Статті

Всеволод Великодний: Back on Track. Перша частина пропозицій до “єдиного договору”

У нормативно-правовій роботі Укрзалізниці правовідносини, що приховуються під формулюванням “інші документи” стосуються чи не всього ринку вантажоперевезень у цілому. Серед наслідків: заплутані відносини й відповідальність між клієнтами Перевізника та показова нездатність до спільної позиції між галузями економіки, об’єднавчим чинником яких має виступати державний Перевізник. Така ситуація існує давно й змінити її досить важко. Однак, аби запустити цей процес, варто називати речі своїми іменами. У межах спільного проєкту Rail.insider та BRDO – “Back on Track” аналітик Rail.insider Всеволод Великодний дасть ключові визначення, які варто врахувати в новому договорі на перевезення перед тим, як пропонувати документ клієнтам.

Читати далі

Читати далі
Back on Track, Новини, Статті

Володимир Іващук: Back on Track. Від перестановки керівників ставлення до клієнтів не змінюється

На початку червня Укрзалізниця запровадила так звані “довгострокові контракти” – новий продукт на ринку вантажних перевезень. Попри системні переконання Перевізника про фундаментальні зміни для клієнтів, знайшлося місце для скепсису голови правління асоціації “Український логістичний альянс” Володимира Іващука. Матеріал підготовлений в межах проєкту Back on Track.

Читати далі

Офіс ефективного регулювання BRDO та видання Rail.іnsider розпочинають спільний проєкт “Back on Track. Антикризові заходи у сфері залізничного транспорту”

Back on Track – спільний проєкт інформаційно-аналітичного видання Rail.insider та Офісу ефективного регулювання (BRDO), спрямований на ринкову трансформацію галузі, розвиток залізничного транспорту й удосконалення його регуляторного середовища, просування найкращих умов ведення бізнесу залізничних перевезень.

Зважаючи на складну ситуацію на ринку залізничних перевезень в Україні, сторони домовилися про співпрацю та взаємодію для формування спільної позиції експертів у сфері залізничного транспорту, а також її поширення за допомогою інтернет-ресурсів Rail.insider та BRDO. Для зручної ідентифікації матеріалів проєкту ми маркуватимемо їх відповідною приміткою “Back on Track”.

Висновки аналітичних розрахунків та позиції експертів, створені внаслідок спільної діяльності, будуть передані для ознайомлення керівництва АТ “Укрзалізниця”, Міністерства інфраструктури України і Кабінету Міністрів України. Зокрема, проєкт передбачає підготовку рекомендацій з організаційної структури управління Перевізника та впровадження приватної тяги. Також буде опубліковано низку пропозицій зі зниження плат, нормативних та некомерційних договірних відносин і змін до тарифного регулювання перевезень в умовах ринкової трансформації. Спеціалісти сторін вивчать цільову модель ринку, яку сформує ЗУ “Про залізничний транспорт”, і проведуть анкетування серед учасників для збору даних.

“Back on Track” є некомерційним проєктом Rail.insider. Публікацію матеріалів із такою приміткою слід сприймати як спільну позицію експертів Rail.insider та BRDO, що ґрунтується на фактичних даних розрахунків і досвіді фахівців з кожного питання.

Про нас:

Rail.insider – незалежне інформаційно-аналітичне ЗМІ, що спеціалізується на поглибленому аналізі вантажних перевезень залізницею в Україні. Існує, аби якнайшвидше знайти вузькі місця й точки порозуміння між бізнесом і державним сектором.

Офіс ефективного регулювання (Better Regulation Delivery Office) – незалежний експертно-аналітичний центр, який фінансується міжнародними донорами, зокрема Європейським Союзом у межах проєкту FORBIZ та ініціативи EU4Business.

Націлені на покращення умов ведення бізнесу та інвестиційної привабливості України, стимулювання розвитку підприємництва та налагодження публічного діалогу між бізнесом та владою.