Відео, Новини, Проекти, Рухомий склад, Спецпроєкт : Колесо

(Відео) В Amsted Rail розповіли, коли в Україні сертифікують литі колеса

Серед головних причин, чому в Україні досі немає литих коліс — відсутність стандарту (ДСТУ/ДЕСТ) для виробництва литих коліс чи їхньої сертифікації і використання. Про це на Rail Cargo Business Forum розповів директор з розвитку ринку в СНД і Європі та голова представництва Amsted Rail Company, Inc. в Україні Ерік Пол Луманн. В ексклюзивному коментарі журналістам Rail.insider пан Луманн повідомив, що ситуація з сертифікацію литих коліс може змінитися вже впродовж 4-х місяців.

«Минулого тижня ми подали заявку на розгляд технічних умов, які розроблені для литих коліс. Ми сподіваємося, що заявка буде розглянута найближчим часом. Ми сподіваємося отримати сертифікат на литі колеса в найближчі три-чотири місяці», – заявив Луманн.

Також експерт зазначив, що український бізнес підтримав прихід коліс виробництва Amsted Rail на наш ринок:

«У нас підтримка приватного сектору. До нас багато компаній звернулися, тому вони хочуть купувати литі колеса. Вони будуть підтримувати процес сертифікації коліс на ринок».

Зазначимо, що суцільнокатані колеса потрібні й Україні, але  єдиний завод у країні, який їх виробляє (КП “Інтерпайп”) не забезпечує потреб ринку України повною мірою і  ставить у пріоритет свою присутність на ринку СНД і, зокрема, ринку суцільнокату в Росії. Наші журналісти спробували розібратися, чому колесо в дефіциті й постійно дорожчає. Читайте про це в матеріалі: Без аргументів, або чому дорожчає українське колесо?

Детальніше дивіться в інтерв’ю:

Стан технічної та комерційної придатності вантажних вагонів перевізника (УЗ).

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.