Новини, Укрзалізниця

Кравцов заявив, що будівництво залізничної гілки для постачання вугілля на Луганську ТЕС ніколи не окупиться

Будівництво залізничної гілки “Сватове – Білокуракине” для постачання вугіллям ДТЕК “Луганська ТЕС” Ріната Ахметова з української території коштує приблизно  2 млрд грн і ніколи не окупиться. Про це в інтерв’ю Бізнес Цензор заявив голова правління Укрзалізниці Євген Кравцов.

“Якщо говорити про чисто економічну доцільність для УЗ будівництва такої гілки, вона не окупиться ніколи”, – сказав Кравцов.

Як відомо, з квітня 2017 року постачання вугілля на Луганську ТЕС здійснюються з активу ДТЕК в РФ, оскільки станція може отримувати вугілля залізницею лише з російської території.

Залізничних під’їздів до Луганської ТЕС територією, контрольованою українською владою, немає. З червня 2019 року Російська залізниця не підтверджує відвантаження вугілля на адресу Луганської ТЕС через невидачу квот на постачання вугілля.

Наразі з об’єднаної енергосистеми України по ланцюжку повітряних ліній 110 кВ можна забезпечити для області лише 80 МВт. У разі зупинки Луганської ТЕС на контрольованій території області виникне дефіцит потужності в 140-220 МВт.

Раніше в ДТЕК заявляли про готовність розпочати роботи з переобладнання блоків ТЕС з антрацитового на газове вугілля після ухвалення державою рішення про будівництво залізниці для доставки вугілля з території України. У таке переобладнання блоків Луганська ТЕС готова вкласти мінімум 300 млн грн.

Яку компанію ви представляєте?

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.