Новини, Укрзалізниця

УЗ запропонує нову модель виділення маршрутів при консолідації парку державних та приватних вагонів, – Шкляр

Співголова Логістичного комітету  Європейської бізнес асоціації Андрій Шкляр повідомив, що АТ “Укрзалізниця” запропонує нову модель виділення маршрутів при консолідації парку державних та приватних вагонів. Про це він написав у Facebook.

Зокрема, він визначив основні пункти, які обговорювалися на майданчику Європейської бізнес асоціації між представниками Укрзалізниці та бізнесу щодо проєкту Договору приєднання (проєкту Порядку визначення плати за користування власними вагонами Перевізника та Договору приєднання про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом).

Шкляр зауважив, що ціна питання, за оцінками компаній-членів Логістичного комітету ЄБА, – зростання витрат вантажовласників на 3,4 млрд грн на рік, або в середньому на 32 грн на тонну вантажу, перевезену вагонами УЗ.

“З почутого: УЗ відзначило зростання часу простою вагонів під операціями на підприємствах вище нормативних показників, і хоче через введення плати за порушення цих нормативів стимулювати бізнес до більш ефективного використання вагонів; УЗ визнає проблему невідповідності швидкості перевезень нормативному показнику у 200 км на добу, проте готова обговорювати впровадження вагомих санкцій до себе в разі порушення цього нормативу лише в майбутньому; УЗ запроваджує окремий електронний звіт за часом перебування вагона під навантаженням для контролю клієнтами; оффтоп – УЗ анонсувало багато новин на завтрашню зустріч щодо: (1) нової моделі виділення маршрутів; (2) ідеї консолідації парку державних та приватних вагонів для формування пулу під маршрутні перевезення”, – зазначив він.

Шкляр також додав, що члени логістичного комітету передали Укрзалізниці свої коментарі та зауваження щодо проєкту договору, основні з яких полягають у необхідності симетричних санкцій щодо дотримання термінів доставки вантажів; необхідності врахування простоїв на час усунення незадовільного технічного стану вагонів УЗ (дрібних ремонтів); невідповідності порогу безкоштовного користування вагонами (6 годин) наявним ЄТП; відсутності роз’яснення щодо випадків подвійних вантажних операцій.

Нагадаємо, голова правління АТ “Укрзалізниця” Євген Кравцов повідомив, що УЗ подовжить з двох до трьох діб термін, після якого плата за користування вагонами різко збільшується.

Раніше повідомлялося, що голова правління “УЛА” Володимир Іващук пояснив, чому Укрзалізниці невигідно змінювати умови нарахування плати за користування вагонами Перевізника під час проведення вантажних операцій.

Дізнатися про інновації у сфері залізничних перевезень в Україні Ви зможете на 2-му міжнародному Rail Cargo Business Forum: Rail innovation. Форум відбудеться 10 жовтня за адресою: конференц-хол “ДЕПО”, вул. Антоновича, 52.