Новини

Wexler Group запідозрили УЗ в розкраданні пального

Wexler Group запідозрили УЗ в розкрадані пального. Відповідна інформація з’явилася на сайті компанії. Так, у Wexler Group зазначили, що 24 липня  до нафтобази НВФ “Порт” прибула партія дизельного пального. Серед вагоно-цистерн, які прямували з Гомеля, у вагоні №73053571 була виявлена нестача пального обсягом 5,028 тонн.

“Для боротьби з крадіжками пального, компанії Wexler Group вже давно закликають УЗ модернізувати цистерни шляхом встановлення на них запірно-пломбувальних пристроїв (ЗПП) у таких місцях, як нижній зливний пристрій, запобіжний клапан та верхній люк з ригелем, однак цей процес з невідомих для нас причин затягується. До правоохоронних органів було написано відповідну заяву про скоєння злочину. На жаль, представник УЗ відмовився приїхати й зафіксувати факт крадіжки. Оскільки УЗ не поспішає вживати превентивних заходів для боротьби з крадіжками пального, наші компанії планують позиватись до компанії в українських судах з вимогою компенсувати збитки”, – повідомили в компанії.

Зі свого боку в УЗ назвали звинувачення в крадіжках безпідставними. І розповіли, що співробітники воєнізованої охорони компанії спільно з працівниками станції провели повний комерційний огляд усіх цистерн та жодних порушень не виявили. Запірно-пломбувальні пристрої не були пошкоджені, усі болти кріплень на люках та хомутах обварені, течія вантажу з цистерн була відсутня.

Читайте також: У серпні Wexler group поставить понад 70 тисяч тонн ДП залізничним транспортом

“Паралельно із цим вантажоодержувач не ініціював комісійну перевірку вантажу в цистернах відповідно до «Правил перевезення вантажів». Натомість при подачі групи цистерн на під’їзну колію одним представником вантажоодержувача здійснювалася перевірка маси вантажу в цистернах шляхом заміру висоти наливу та було повідомлено, що в одній із цистерн зафіксовано недостачу 5028 кг дизелю. І хоча в цей час біля вказаної цистерни на під’їзній колії перебував працівник воєнізованої охорони Укрзалізниці, представник вантажоодержувача не дав можливості перевірити факт недостачі вантажу представнику перевізника. Замість цього на місце події були викликані працівники поліції для фіксації факту нестачі вантажу «зі слів» вантажоодержувача, а не встановленим порядком”, – розповіли в УЗ.

У ході проведення попереднього розслідування залізничниками було встановлено, що цистерни 20 липня прибули на станцію Коростень з Білоруської залізниці та були взяті під контроль воєнізованою охороною. Після розмитнення та переадресації вантажу 23 липня цистерни були відправлені одержувачу на станцію Дарниця. З моменту прибуття на станцію Коростень до подачі одержувачу на станції Дарниця цистерни перебували під постійною охороною.

“Укрзалізниця констатує факти спроб крадіжок вантажів на всіх теренах нашої держави та участі в деяких злочинах працівників компанії, а також проводить систематичну боротьбу зі зловмисниками, що посягають на вантажі. Проте в цьому конкретному випадку вказані факти свідчать про недостовірність інформації, наданої ТОВ «НВФ» «ПОРТ»”, – резюмували в УЗ.

Нагадаємо, що в УЗ анонсували виробництво пломб, за допомогою яких будуть боротись із розкраданням пального.