Економіка, Новини

В Укрзалізниці будуть боротися з крадіжками пального за допомогою пломб власного виробництва

Філія «Вінницятрансприлад» АТ «Укрзалізниця» готується до запуску власного виробництва трикомпонентних пломб на паливні баки. Про це повідомляє видання Магістраль. У матеріалі йдеться, що значна кількість порушень при зберіганні паливно-мастильних матеріалів та неодноразові випадки крадіжок, переважно із паливних баків тепловозів змушують компанію розробляти більш ефективні методи контролю за використанням і зберіганням пального. Одним із них є вдосконалення техніки пломбування паливних баків

«Це невеличка конструкція, всередині корпусу якої є сердечник, який може обертатися лише в один бік. Третій компонент конструкції — дріт, що скріплює кришку бака. При опечатуванні його кінці протягують у спеціальні отвори на корпусі й провертають сердечник таким чином, щоб дріт на нього намотався. Завдяки конструкції пломби повернути сердечник у зворотний бік вже не можна. Тому відкрити люк паливного бака можливо, лише зламавши пломбу, що, звичайно, зразу помітить будь-яка перевірка. Замінити пломбу такою ж неможливо, оскільки на кожному виробі є свій унікальний номер. Таким чином, зловмисники не можуть непомітно відкрити бак, щоб злити пальне», – розповідає директор філії «Вінницятрансприлад» АТ «Укрзалізниця» Сергій Замковий.

Замковий зазначив, що зараз триває підготовка до виробництва цих трикомпонентних пломб. Уже визначено перелік обладнання, яке необхідне, щоб розпочати роботу. Ця техніка внесена до плану капітальних інвестицій, і в філії вже готуються до оголошення тендерних процедур на її закупівлю.

«Потреба локомотивного господарства для опломбування паливних баків тепловозів становить приблизно 250 тис. одиниць на рік. Це той мінімум, який ми маємо виробляти. Крім того, Укрзалізниця має значну кількість об’єктів, які теж потребують опломбування. Тож діапазон використання може бути значно розширений. До того ж ми можемо вийти зі своєю продукцією на ринок», – розповів Замковий.

Також директор філії «Вінницятрансприлад» зазначив, що традиційно філія працює з металовиробами і наявне обладнання не годиться для випуску виробів з пластику, тож доведеться придбати практично все необхідне, щоб працювати з цим матеріалом: преси, термопластавтомати, ультразвуковий зварювальний апарат, лазерні установки. Також буде закуплено спеціальний лазерний принтер, за допомогою якого на обидві частини виробу наноситимуться серійні номери. Їх неможливо буде стерти чи підробити.