Укрзалізниця надала УЗА перелік дільниць, на яких можливо відкрити маршрутні станції
Новини

Укрзалізниця надала УЗА перелік ділянок, на яких можливо відкрити маршрутні станції

Відповідно до письмових звернень зернотрейдерів, що надійшли до АТ «Укрзалізниця» впродовж 2019 року, компанія збільшила загальну кількість маршрутних станцій ще на 140 — до 197.  Такі зміни оприлюднені в автоматизованій системі з планування перевезень вантажів залізничним транспортом «Месплан», повідомляється на сайті Укрзалізниці.

В Укрзалізниці зауважують, що згідно з Законом України «Про залізничний транспорт» та Статутом АТ «Укрзалізниця» заходи, пов’язані з будівництвом або збільшенням обсягів перевезень на залізничній під’їзній колії підприємства та залізничних станціях примикання, здійснюються з матеріалів та за кошти цього підприємства.

Також під час розгляду можливості відкриття вантажної станції для маршрутних перевезень враховуються такі показники, як переробна спроможність механізмів і вантажних фронтів під’їзної колії, технічна спроможність залізничної станції примикання, кількість вагонів і вагові норми, встановлені на ділянці, наявність локомотиву тощо.

Укрзалізниця вважає, що існують перспективи подальшого збільшення маршрутних перевезень та поінформувала гравців зернового ринку про можливості відкриття станцій, які можуть стати маршрутними. Зокрема, на ділянках:

  • регіональної філії «Донецька залізниця»: Асланове (485002) — Волноваха (486202) — Комиш-Зоря (462405); Сіверськ (495004) — Лиман (490000) — Покровськ(482004);
  • регіональної філії «Придніпровська залізниця»: Новоолексіївка (475405) — Федорівка (476304) — Таврійськ (461900); Запоріжжя Вантажне (464504) — Синельникове І (453603); Чаплине (454201) — Синельникове ІІ; Апостолове (466603); Берда (478009) — Пологи (463003); Комиш-Зоря (462405) — Федорівка (476304); Оріхівська (464107);
  • регіональної філії «Південна залізниця»: Лозова (442806) — Красноград (441606); Тополі (43209) — Куп’янськ-Сортувальний (430002); Полтава-Київська (448501);
  •  регіональної філії «Одеська залізниця»: Знам’янка (410006) — ім. Тараса Шевченка (420008); Чорноліська (411102) — Помічна (411901) — Підгородна (412302) — Подільськ (406802); Помічна (411901) — Долинська (414100); Помічна (411901) — Колосівка (412707); Княжеве (407709) — Подільськ (406802) — Роздільна І (405607); Снігурівка (416106);
  • регіональної філії «Південно-Західна залізниця»: Ірпінь (322206) — Тетерів (321508) — Коростень(346308); Зернове (328808) — Конотоп (327400); Чорнорудка (342805); Устинівка (343704); Миронівка (344406);
  • регіональної філії «Львівська залізниця»: Сапіжанка (370909); Самбір (375705); Стрий (377408).

В УЗ запевняють, що розширення переліку маршрутних станцій позитивно вплине на збільшення обсягів перевезень зернових, що є вкрай необхідним в умовах зростання врожаю та обсягів експортних операцій із сільгосппродукцією.

Зазначимо, що в інтерв’ю для Rail.insider Заступник директора з логістики ТОВ “ІНДІ ЛОДЖИСТІКС“ Костянтин Гапій заявив про те, що маршрутизація не дозволила покращити загальний результат обсягів перевезень, адже маршрутизація у 2019 році – це ручний режим управління, яким УЗ намагалася врятувати свої показники роботи.

Раді повідомити Вам, що ми діджиталізуємось і у нас з’явився свій канал в telegram. Підписуйтесь, буде цікаво!

Опитування

Оперативність узгодження заявки через АС «Месплан».

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.