Держстивідор “Південний” розпочав проєктування перевантажувального комплексу імпортних навалювальних вантажів
Новини, Порти

Держстивідор “Південний” розпочав проєктування перевантажувального комплексу імпортних навалювальних вантажів

Держстивідор “Південний” розпочав роботи з проєктування перевантажувального комплексу імпортних навалювальних вантажів, будівництво якого передбачене програмою реконструкції (модернізації) основних виробничих потужностей ДП «МТП «Південний». Про це повідомляє пресслужба порту.

Як зазначається, реалізація програми запланована на 2021-2025 рр. і включає три великих проєкти. З січня 2020 року на підприємстві розпочалися проєктні роботи щодо будівництва комплексу. На це у фінансовому плані закладено 5,5 мільйонів гривень.

“Новий комплекс дозволить збільшити обсяги перевалки імпортних навалювальних вантажів до 5-ти мільйонів тонн та скоротити час на їх обробку. Мова йде про енергетичне та коксівне вугілля. Тим часом підприємство вже має замовлення на 5 мільйонів тонн”, – ідеться в повідомленні.

Комплекс включатиме будівництво конвеєрної лінії біля причалів № 5, 6, 7, яка доставлятиме вантажі на новий верхній складський майданчик. Додатково буде зведено склад з нормою одночасного зберігання 200 тисяч тонн, обладнаний сучасною технікою.

Сьогодні вивантаження вугілля здійснюється на причальні склади, а саме – на нижні майданчики. Далі вантажі Укрзалізниця піднімає на станцію «Берегова». Кут нахилу при цьому становить 10 %, що істотно зменшує кількість вагонів, які можуть одночасно підійматися. Колії верхнього майданчику не мають нахилу, що надасть можливість здійснювати маневрові роботи з 20 або більше вагонами локомотивами станції або підприємства. Таким чином, підвищується кількість оброблених вагонів та обсяг відвантаження.

«Новий проєкт дозволить зменшити накопичення імпортних вантажів на складах та кількість маневрових робіт на підприємстві і станції «Берегова». Збільшення кількості оброблених вагонів до 200 на добу підвищить норми вивантаження суден та зменшить їх простій біля причалів внаслідок відсутності вільних складських площ», – зазначив в.о. директора ДП «МТП «Південний» Олександр Олійник.

Економічний ефект полягатиме в нарощуванні доходів підприємства шляхом зменшення собівартості переробки вантажів, зниження навантаження на тепловози підприємства і, відповідно, зменшення витрат на ремонт та пальне при виконанні маневрових робіт. Окрім того, завдяки будівництву комплексу для  імпортних вантажів порт не знижуватиме можливостей для експорту.

Розрахункова загальна вартість об’єкта становить близько 18,4 млн доларів США (курс НБУ на 28.01.2020). Очікуваний економічний ефект – додаткове надходження до 500 тисяч доларів США щомісячно. Будівництво комплексу заплановане на 2021-2023 рр.

Раді повідомити Вам, що ми діджиталізуємось і у нас з’явився свій канал в telegram. Підписуйтесь, буде цікаво!

Опитування

Яку компанію ви представляєте?

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.