Новини, Перевезення

Костянтин Гапій: Рекордне у 2019 році перевезення зерна залізницею є наслідком ручного управління

Заступник директора з логістики ТОВ “ІНДІ ЛОДЖИСТІКС“ Костянтин Гапій в інтерв’ю Rail.insider зазначив, що збільшення обсягів перевезення зерна здійснене шляхом зменшення обсягів перевезення інших вантажів та частково завдяки збільшенню робочого парку зерновозів. 

За його словами, на початок 2018 року робочий парк ЗРВ складав 16,3 тис. вагонів, на початок 2019 року –  20,2 тис. вагонів. При чому на кінець 2019 року – це вже 26,5 тис. вагонів.

“Складається враження, що керівництву УЗ у 2019 році необхідно було показати хороший результат збільшення обсягів перевезення та записати його собі в здобутки. Обрали зерно та крупні аграрні холдинги, пожертвували іншими вантажами та більш дрібними відправниками зерна. Тим самим УЗ, можливо, навіть того не усвідомлюючи, стала двигуном глобалізації на ринку зернового трейдерства. Середні та малі трейдери зазнавали значних збитків через подорожчання логістики доставки зерна, а крупні аграрні холдинги навпаки закріпляли свої позиції”, – сказав Гапій.

Він додав, що результати 2019 року – це не системне вирішення проблем зернової логістики, а разове ручне управління.

“Я впевнений майже на 100%, що у 2020 році УЗ об’єктивно не досягне такого ж результату повторно. Це можливо тільки за умови, що перед нею поставить таке завдання держава,  або хтось знову захоче “медаль””, – зазначив заступник директора з логістики ТОВ “ІНДІ ЛОДЖИСТІКС“.

Детальніше читайте в інтерв’ю.

Нагадаємо,Укрзалізниця перевезла понад 40 млн тонн зернових у 2019, це на 20% більше за результат 2018.  

Опитування

Вартість послуг УЗ з перевезення вантажів.

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.