Електропоїзд "Тарпан" виробництва КВБЗ проїхав 2 млн км
Новини, Рухомий склад

Електропоїзд “Тарпан” виробництва КВБЗ проїхав 2 млн км

Міжрегіональний двосистемний швидкісний електропоїзд ЕКр1-001 «Тарпан» виробництва Крюківського вагоноремонтного заводу досягнув пробігу у 2 млн кілометрів залізницями України. Нині він доставляє пасажирів за маршрутом Київ-Львів та у зворотному напрямку, долаючи щодня 1270 кілометрів шляху, повідомляє пресслужба КВБЗ.

“У червні 2014 року два швидкісні електропоїзди серії ЕКр1 виробництва Крюківського вагонобудівного заводу почали працювати на Укрзалізниці. І ось перший має вже на спідометрі понад 2 млн кілометрів, другий – ЕКр1-002 теж наполегливо наближається до цієї цифри. Як повідомив нам директор з якості ПАТ “КВБЗ” Тарас Беценко, це станеться приблизно через два місяці”, – ідеться в повідомленні.

Окрім того, новий регіональний дизель-поїзд ДПКр-3 станом на 23 січня 2020 року подолав 10 тисяч кілометрів на маршруті Київ – Аеропорт Бориспіль та у зворотному напрямку. Наголосимо, саме на маршруті, на який він вийшов 27 грудня 2019 року. За цей час дизель-поїзд перевіз 17 795 пасажирів.

Дизель-поїзд ДПКр-2, який курсує на Львівській залізниці з 2015 року, теж успішно перевозить пасажирів і має чималу популярність у них.

“Так само, як і два міжрегіональні поїзди локомотивної тяги виробництва КВБЗ, що першими проклали маршрут швидкісного сполучення у 2012 році”, – додали у пресслужбі.

Таким чином, зауважили на заводі, вітчизняна рейкова техніка – як локомотивної тяги, так і моторвагонний рухомий склад – демонструє свою конкурентоспроможність і працездатність.

Стан технічної та комерційної придатності вантажних вагонів перевізника (УЗ).

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.