Новини, Тарифи

Тариф на доступ до залізничної інфраструктури має бути вищим щонайменше на 25%, – Володимир Корнієнко

Керівник організації роботодавців «Галузеве об’єднання підприємств залізничного транспорту «Федерація залізничників України» Володимир Корнієнко вважає, що якщо тариф на доступ до залізничної інфраструктури залишити на старому рівні, то вона не витримає. Про це він сказав в інтерв’ю медіацентру “Магістраль”.

“На сьогодні — не менше, ніж на 25% (тариф має бути вищим. – ред.). Водночас, тариф має бути економічно обґрунтованим. Немає сенсу підвищувати його, скажімо, на 50%. Адже через три місяці всі ціни на продукцію, яку споживає Укрзалізниця, теж зростуть, але вже на 60%”, – зазначив Володимир Корнієнко.

Окрім того, він виступає за автоматичне регулювання тарифу.

“Щонайменше, це необхідно на перехідний період, до створення національної комісії, яка здійснюватиме державне регулювання у сфері транспорту. Автоматична індексація — єдиний вихід з нескінченних переговорів про рівень тарифів. Це дасть і передбачуваність вартості перевезень, і стабілізує ціни на поставки продукції для залізничного транспорту. Ба більше, що в Україні вже є подібний успішний досвід прив’язки до макроекономічних показників тарифів на електроенергію”, – зазначив Володимир Корнієнко.

Нагадаємо, в Укрзалізниці вважають, що тариф на доступ до залізничної інфраструктури має бути єдиним для всіх учасників ринку.

Зазначимо, що в Укрзалізниці на офіційний запит Rail.insider розповіли, як застосовано принцип автоматичної індексації тарифів відповідно до індексу цін виробників останнім часом.

Рівень розвитку транспортної інфраструктури на використовуваних ділянках залізниці.

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.