Новини, Порти

Порт «Ніка-Тера» вперше досягнув 8-мільйонної позначки вантажообігу з початку року

У 2019 році Морський спеціалізований порт “НІКА-ТЕРА”, що входить до групи компаній Group DF, досяг максимального за всю історію порту показника вантажообігу. Про це повідомила пресслужба компанії.

«У ніч з 8 на 9 грудня 2019 роки ми встановили абсолютний рекорд для «Ніка-Тери» – опрацювали 8-мільйонну тонну. Це більш ніж на 2 млн тонн вище від обсягу перевалки у 2018 році”, – заявив керівник порту Алім Агакішиєв.

За його словами, з восьми мільйонів тонн зернові, зернобобові та олійні вантажі склали 5,6 млн тонн або 69,9%, навалочні – 1,6 млн тонн (19,4%), шрот – 685,4 тис. тонн (8 , 5%), наливні – 172, 7 тис. тонн або 2,1%.

«На динаміку зростання вантажообігу вплинуло кілька важливих факторів. Серед них є як зовнішні, так і внутрішні. Ключовим зовнішнім фактором залишається кон’юнктура цін на зернові й відповідне збільшення експорту зерна українськими агровиробниками й трейдерами.  Серед внутрішніх факторів, які вплинули на результат, я хочу відзначити впровадження систем мотивації для персоналу, вдосконалення бізнес-процесів і модернізацію технологій перевалки. Головний фактор – злагоджена робота всієї команди. Завдяки їй порт вийшов на максимальні показники обробки вантажів», – повідомив Агакішиєв.

Крім цього, після введення в експлуатацію у середині сезону 2019 року додаткового олієпроводу діаметром 400 мм, порту вдалося збільшити максимальну продуктивність відвантаження соняшникової олії з 450 до 800 тонн на годину й успішно обробити три танкери із соняшниковою олією.

Нагадаємо, порт Південний досяг найбільшого рекордного показника за 41 рік свого існування. Станом на 04 грудня 2019 року оператори, що працюють у морському порту Південний, перевалили вже понад 49,2 млн тонн вантажів.

Яку компанію ви представляєте?

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.