Новини, Рухомий склад

Невідкладне оновлення парку моторвагонного рухомого складу потребує 36,12 млрд грн, – Рязанцев

Фізичний знос дизель-поїздів, задіяних у перевезеннях, становить вже 92,4%, електропоїздів – на 88,8%, найстаріший дизель-поїзд збудований у 1967 році, а електропоїзд – у 1960 році. Про це повідомив директор із розвитку бізнесу АТ  «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев у своїй колонці на веб-порталі Liga.net.

«Навіть попри те, що приміський рухомий склад проходить підготовку до рейсів у депо, піддається поточним і позаплановим ремонтам, від збоїв у роботі вузлів та загоряння обладнання це не страхує, оскільки стан парку вимагає глобального оновлення, а не “латання дірок”, – сказав він.

За словами Андрія Рязанцева, негайної заміни потребує парк електропоїздів, що експлуатуються 50 років і більше, та парк з вичерпаним подовженим терміном. Це 77 складів електропоїздів та 37 складів дизель-поїздів. Усього ж для першочергового та невідкладного оновлення парку моторвагонного рухомого складу, що потребує заміни, необхідно 36,12 млрд грн.

«Величезною проблемою в цій ситуації є той факт, що внутрішніх ресурсів Укрзалізниці недостатньо для оновлення приміського парку в тих обсягах, що накопичувалися роками. А за роки незалежності України, кошти з бюджету на оновлення рухомого складу (пасажирського) не виділялися. Саме тому на сьогодні ми маємо пасажирський і приміський рухомий склад в ненайкращому стані», – наголосив він.

Андрій Рязанцев підкреслив, що Укрзалізниця неодноразово зверталася до Верховної Ради та Кабінету Міністрів України з проханням виділити кошти у рамках державної підтримки залізничних перевезень, що, до речі, передбачено статтями 9 і 10 Закону України “Про залізничний транспорт”, але жодного разу з 1996 року кошти не були виділені.

«У бюджеті 2020, на жаль, таке фінансування знов не передбачене. Звісно, кошти немалі, але ж комфорт і безпека громадян безцінні», – резюмував він.

Раніше ми писали про те, що Придніпровська залізниця вперше узгодила договір на компенсацію за перевезення пільговиків з об’єднаною тергромадою.

 

Стан технічної та комерційної придатності вантажних вагонів перевізника (УЗ).

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.