Міжнародні новини, Новини

Новий Шовковий шлях до Голландії через Каспій відкриється влітку, – ЗМІ

20 червня 2020 року розпочнуться регулярні контейнерні перевезення Транскаспійським коридором за маршрутом Сіань (Китай) – Венло (Нідерланди). Про це повідомляє Railfreight.
Новий маршрут презентував Пітер Пардоель, глава голландської компанії Cabooter Group під час саміту присвяченому Європейському Шовковому шляху, що проходив у Венло наприкінці листопада. Cabooter Group – оператор залізничного терміналу у Венло, де будуть отримувати вантажі з Китаю. У зворотний же бік поїдуть контейнери з товарами з різних країн Європи.

Парадоель розповів, що спочатку поїзди відправлятимуться раз на два тижні, а потім сервіс стане щоденним.

Запуск маршруту став можливим завдяки угоді між портом Баку й логістичним підрозділом австрійської залізничної монополії ÖBB Rail Cargo Group, яка стане основним оператором сервісу. Угода була підписана у Відні 26 листопада. А вже 27 листопада представники австрійської, азербайджанської та голландської транспортних компаній обговорили майбутню співпрацю на форумі у Венло.

Маршрут стартує в Сіані (Східний Китай) і пройде через Казахстан і Каспійське море, де контейнери будуть переміщені на регулярне фідерне судно. Потім вони будуть завантажені на поїзд Баку  Тбілісі  Карс, який доправить їх до Туреччини. Поїзд проїде через Мармара, підводний залізничний тунель під Босфором, у Стамбул, потім у Прагу. Кінцевим пунктом подорожі стане голландський Венло.

Також у статті видання Railfreight зазначається, що австрійський і голландський оператори обрали маршрут через Транскаспійський коридор, а не транзит через Росію, тому що голландська компанія хоче діяти самостійно, не потрапляючи під тиск російських операторів на маршруті.

“У Європі багато хто, як і раніше вважає, що подорож по Новому Шовковому шляху через Росію пов’язана з політичними ризиками. І, мабуть, це основна причина вибору сумнівного й дорогого маршруту через Каспій і Туреччину”, – йдеться у статті.

Надалі планується розширити й китайську географію перевезень. Після міста Сіань на черзі міста Ухань і Чженьчжоу. Китайські компанії також зацікавлені у відкритті європейських ринків.

Нагадаємо, що раніше заступник міністра інфраструктури України з питань європейської інтеграції Віктор Довгань повідомляв, що китайці не розвивають транспортний коридор “Новий Шовковий шлях”, використовуючи його як важіль тиску на Росію в цінових питаннях. 

Рівень відповідальності УЗ за невиконання своїх зобов'язань під час організації і виконання перевезення.

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.