“Ми пропонуємо Київпастрансу повернути нам ці поїзди та виділити на їхнє відновлення 500 млн грн, 50 млн грн на кожний. Цих коштів буде достатньо, щоб здійснити капітальний ремонт з подовженням терміну експлуатації цього рухомого складу. Крім того, фактично це ті кошти, які місто витрачає щороку на утримання цих поїздів. Подальші витрати та організацію роботи ми беремо на себе”, — повідомив директор регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Роман Веприцький.
Зазначимо, що днями в УЗ повідомили про те, у 2019 році пасажирські залізничні перевезення завдали компанії збитків, які можуть сягнути 12 мільярдів гривень. У 2018 році Укрзалізниця задекларувала 12,4 млрд грн збитків від перевезення пасажирів, з них приблизно 60 % – від приміських перевезень.
[democracy id=”20″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики