Міністерство інфраструктури України має намір віддати Одеський морський порт у концесію. Порт також хочуть зробити контейнерним і туристичним, без перевалки зерна і руди. Про це заявив міністр інфраструктури України Владислав Криклій в інтерв’ю LIGA.net.
«Там за великим рахунком вже немає держстивідора і працюють приватники. Буде чудово, якщо Одеса залишиться контейнерним терміналом. Плюс поруч буде яхт-клуб і марина, будуть заходити красиві лайнери і возити туристів. Звичайно ж, там ніякої руди, зерна не повинно бути », – сказав Криклій.
Він пояснив, що там, де не стратегічна інфраструктура, МІУ планує залучити приватний бізнес максимально.
«Там, де є державне фінансування, завжди потенційно є загроза корупції. А бізнес позбавлений сенсу сам у себе красти, для нього важливо розвиватися, рости, інвестувати », – додав міністр.
Нагадаємо, Міністерство інфраструктури України планує залучити 18-20 мільйонів доларів інвестицій, віддавши в концесію залізничні вокзали Чопа, Дніпра, Миколаєва, Харкова та Хмельницького.
[democracy id=”20″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики