Новини, Перевезення

90% щебеню для “Великого будівництва” перевозиться маршрутними поїздами

Директор Департаменту управління рухом Укрзалізниці Олександр Ткаченко заявив, що майже весь щебінь, що перевозиться залізницею для Великого будівництва, прямує маршрутними поїздами. Про це посадовець заявив медіацентру “Магістраль”.

Відповідний показник становить 90%.Ткаченко зауважує, що в червні обсяги перевезення будматеріалів склали 110 тис. тонн/доба, що на 20 % більше, ніж у 2019-му. За перше ж півріччя залізниця перевезла 13,5 млн тонн будматеріалів.

Це на 11,2 % більше, ніж за відповідний період 2019 р. Із них майже 4 млн тонн навантажені у вагони власності Укрзалізниці.

Начальник управління експлуатаційного утримання доріг Укравтодору Олег Федоренко заявив, що наразі в співпраці УЗ та Укравтодору проблем немає. Проте він висловив журналістам побоювання щодо перспектив зміни ситуації з настанням “гарячої пори” перевезень, пік яких зазвичай приходиться на осінь.

«В умовах профіциту тяги й вагонів у нас не виникає жодних питань до залізничників. Проте, починаючи із серпня, коли піде зерно та вугілля, ситуація може погіршитися», — зауважив Олег Федоренко.

У матеріалі зауважується, що таку проблему можуть вирішити довгострокові контракти. Так, за даними “Магістралі”, до них може вдатися один з найбільших дорожньо-будівних підрядників Onur Group.

Нагадаємо, раніше керівник Укравтодору Олександр Кубраков заявляв, що одним з успішних кейсів співпраці Укравтодору та Укрзалізниці в рамках Великого будівництва є дорога до Станиці Луганської.

Читайте також